De spot, welke in Cannes een Gouden Leeuw ontving in de sectie animatie, toont een vernieuwende visie op de wereld van het koken en, bovenal, de werkbladen van Silestone®, louter uitgewerkt in animatie. Met een opmerkelijke mix van beelden, geluiden en grafische effecten, bracht Alex Román de unieke eigenschappen en kenmerken van Silestone® oppervlakken en het basismateriaal kwarts in beeld. Hiermee wordt perfect de boodschap ‘Silestone, Above Everything Else’ overgebracht.
De spot wordt getoond rondom het programma Extreme Makeover Home Edition waar Cosentino® gedurende seizoen 7 officieel partner van is. Cosentino® neemt actief deel aan de bouw en inrichting van nieuwe huizen voor maar liefst 25 families. Alle huizen worden gebouwd en ingericht binnen zeven tot acht dagen door middel van vrijwillige arbeid, sponsoring en donaties. Cosentino® heeft ermee ingestemd om Silestone® werkbladen, fabricage en installatie van keukens, badkamers, wasruimtes en andere ruimtes voor iedere aflevering van seizoen 7 te sponsoren.
Technische informatie over de TV commercial
Opdrachtgever: Cosentino Group
Product: keukenoppervlakken
Merknaam: Silestone®
Sector: keukenbranche
Productiemaatschappij: The Mushroom Company
Art Director: Alex Román
Oorspronkelijke idee: Alex Román
Toegevoegde effecten: Juan Ángel García Martínez
Muziek: ZipZap Music
Copy: Juan Adrián Bravo/Copynstant
Fragment: tv-spot 60”
Titel: ‘Silestone® - Above Everything Else’
De video is te zien op:
www.grupocosentino.es
www.silestone.com
Of bekijk hieronder de video:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten