Zoeken in deze blog

dinsdag 5 juni 2012

Gespot: Pile me up


Gespot tijdens Abbing's Tuinkunsten Festival in Zeist afgelopen weekend: de Pile me up! Een zitelement dat je aandacht trekt. Kun je er nu wel of niet op zitten? Zit het nu aan elkaar vast of zijn het losse kussens? Superleuk design, verkrijgbaar in diverse materialen en kleuren! En met of zonder 'omgevallen koffiebeker'.

Popsicle is een eigenzinnig designlabel op het gebied van in- en exterieur. Het label kenmerkt zich door verrassende ontwerpen wat zich uit in onverwacht materiaalgebruik, de verschijningsvorm en doordat het herinneringen oproept. Deze speelse invalshoeken met een knipoog maken dagelijkse producten uniek en dagen je uit de wereld om je heen opnieuw te bekijken. De producten zijn doordacht en van hoogstaande kwaliteit en zorgen voor een beleving bij de kijker.

Ontwerper Ingrid van der Veen:
“Vertellen in beelden is mijn passie. Het is prachtig hoe dit je kunt meenemen in een gevoel, herinnering of gedachte. Ik werkte jaren als art director en creëerde belevingswerelden zoals decors voor film en televisie, theater, beursstands of vrij werk in kunstinstallaties. Die beleving wilde ik omzetten in producten, dus is Popsicle geboren. Het doel is om praktische ontwerpen te realiseren die een boost geven aan je interieur en daarmee aan je gemoedstoestand. Rock your world!” Meer informatie: www.popsiclestuff.nl.

NB ook te zien tijdens Design District op 7, 8 en 9 juni in Zaandam (www.designdistrict.nl).

1 opmerking: